16 år, fan vad tiden går fort!

varit en riktigt seg morgon/dag! och jag har verkligen njutit av det! ska snart i väg till Mia Jesper och Immre och gratta Immre i efterskott på hans ett års dag. :D sen blir det en sväng på Gina oxh byta en tröjja och en tur till Apoteket, sen blir det middag och gratta lillebror som fyller hela 16ÅR!! i dag! fan vad tiden går fort, alldeles alldeles nyss va han en liten bebis som sprang omkring i sin gåstol och smet in på mitt rum då han trodde att jag inte såg! Och Sabina e fan 17nu! :O ujjujj..

Har fått höra i dag att det tydligen skall finnas en affär i Umeå där det fanns JÄTTE billiga skoter kläder från To Be osv.. är jävligt sugen på att åka dit och kika, en bra bit, I know, men med dom priserna e det helt klart värt det!
Nån som är sugen på att följa med å kanske dela på soppan?

Om två dagar smäller det!! :D <3

Kommentarer
Postat av: zabine

COUNTDOWN!

2009-12-15 @ 18:21:05
URL: http://wildasmami.blogg.se/
Postat av: Lina

Haha... anti anti... typ. Icebug skor. SYND ATT MAN INTE FÅR JULKLAPPAR, ANNARS VAR JU DET DÄR lätT min julklapp. Orka at det blev capslock, trött lina... ähh... hahaha.... jag vill festa. Och jag vill ha icebugs.

2009-12-16 @ 23:42:57
URL: http://pupplina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0