2 dagar kvar, och på den 3:dje åker vi!!

Guuuud vad roligt det ska bli att få träffa mosters lilla pärla igen!!! Hon har blivit så stor å det ska bli såå kul å få se alla hennes framsteg och bara på mysa å leka leka leka.. :D Wilda snart kommer vi, å julklapp har vi med oss :P
Så kul att vi entligen tar oss i väg!! å det e inte länge kvar nu! ;)
Och som ett stort plus ska jag entligen få krama min underbaraste underbara Zabine! ska bli två uderbara dygn!! med heeela håran andra familj, Ska bli så kul att få träffa niclas, riktigt, på hemma plan nu! Vi e såååå stolta över dej!! älskar er så det gör ont! <3
I dag e det bröllop, jag hoppas att det verkligen blir en lycklig dag att förevigt minnas med men skratt och lycko tårar för brudparet!! Önskar er all välgång i livet! :D vill se mycke bilder!

Mina tankar gå också till en annan väldigt underbar vän.. Skulle vilja förklara varje dag för dej hur himla bra du egentligen är!! Du e en på miljonen Lina.. Inte många som klarar av allt det du gör så bra som du gör det! Du e verkligen en förebild! <3

Man blir brydd på vissa människor i bland.. man tappar hakan lixom.. men det skall finnas folk av alla dess slag.. annars e väl typ inte kvoten fylld.. eller nåt!

Nej nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det jobb! Jag håller tummarna att det löser sig för för er Lina så ni kan komma i kväll!! Det skulle vara såå kul!


Mitt charmtroll till gud dotter, inte så liten längre <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0