Behov av lugn!

Kvällens sysslor avklarade! =)
storkok av köttfärs sås och köttfärsbiffar fyllda med krämig mögelost - Check!
skönt att ha lite matlådor i frysen! e lite dålig på dethär med matlådor så det blir oftst att man går och köper en färdig mat då man jobbar, men nu har vi inget att skylla på.. ett tag iaf ;)

Har precis bäddat ner mig i soffan och laddat datorn med skiva 6 från boken snabba cash av jens lapidus! Riktigt bra e den, men jag har lite svårt att hålla reda på vem som e vem.. haha man det reder nog ut sig, Ska bli spännande att se filmen sen... men lite halv drygt att man vet slutet då! eller kanske man ska strunta i att lyssna på slutet och se slutet på filmen ist?? vad tycker du?
Vi han lyssna igenom ganska många skivor i blen på vägen upp och på vägen hem ifrån Ö-vik, men jag somnade till tillochfrån under skiva 6 så jag passar på att lyssna på den nu då jag e ensammen! Det e såå skönt i bland å vara ensammen hemma! 
jag och lina pratade om det i går.. det e så lugnt och skönt och bara va!! man borde prova på det oftare! alla behöver man lugn och ro och lite egen JAG tid i bland!! det e som healing ungefär =)

Haha zabine ringde och berättade massa lebbiga och skumma saker som hade hänt henne i kväll.. tog ett bra tag innan jag kunde släppa detdär, sluta rysa och nojja, men nu behöver jag inte ha tänt längre Zabine ;)
E glad för din skull att du fick märka av honom igen!! :D

Nej god natt gott folk, nu blir det bok tajm <3


Kommentarer
Postat av: zabine

Vänta du bara!!! :) Han kom igenom telefonen till dig och han tänkte mysa med dig inatt! Jag älskar dig MED!!!!!! mer än vad du någonsin kan förstå!!!!!!!!!



Snart ska vi ses igen!!!! <3

2009-12-13 @ 01:42:27
URL: http://wildasmami.blogg.se/
Postat av: zabine

Tack min älskling det värmer!!! =) gud vad jag saknar dig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ÅH!!

2009-12-14 @ 13:08:16
URL: http://wildasmami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0