blåååser men snö!

jävla skum natt i natt.. väldigt konstiga drömmar... till och med för konstig för att ta upp här! Riktigt drygt att vakna av en jobbig dröm, gå upp och röka lägga sig somna om å återuppta drömmen där den slutade då man vaknade, 4Gånger gjorde jag det i natt.. men vid 7 fick jag somna och sova tills roger ringde å väckte mig å meddelade så glatt att en f7:a skall hämtas på onsdag =) Nice, men han ska hämta en svart, jag vill också ha en svart! Men mitt gröna lilla odjur till dinosarie får duga =) Och i dag snöar det för fullt, blåser också dock, men det e bra, då blir det drivor ;)

Skall hoppa in i duschen paka ihop skoter grejjor, packa in i bilen, köpa hundmat åka till världens bästa mamma på kaffe och sen skall skotern startas å köras en sväng =)

Hjälp mig nu å be till snö grudarna om MYCKE mera snö till jul..
Jag å dennis satt precis i köket och surrade om att det är så fiint då det snöar stoora tjocka snö flinor jätte sakta.. hälst ska det vara mörkt ute... DET ger julkännslor!

Hej svejjs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0