Hemkommen, fuskat med julgranen och jobb??

Ja med jobbet har jag ingen aning om hur det blir.. men antagligen till det bästa! Skulle vara kul å prova på något nytt ett tag.. Får se vad som händer..

Vi var och hälsade på hos Zabine Niclas wilda och Ice Måndag till Onsdag... va såå himla trevligt, ville verkligen inte åka hem såå fort.. jag och min fining gick å såg New moon.. d tog lång tid innan vi kom tillbaka till verkligheten igen! haha ville inte att den skulle sluta, 3an MÅSTE komma fort fort fort.. nån som vet då den planeras??

haha vi kunde inte vänta med julgranen så i förrgår åkte den upp ;)
Men vi måste köpa ett till band med glitter och några kulor till...
Snart e d jul.. det går så fort.. det var ju faktist sommar alldeles nyss... :S

Va på G3 en sväng med Mia å Dennis, träffade Björn och massor med fler folk där inne, hade riktigt roligt.. men nu vankas det jobb =)

Hej svejs

Kommentarer
Postat av: Lina

åhh, skönt att du hade roligt... jag ville oxå festa ju! Men samtidigt inte. Fuskis... fast julgran är fiiint. kram

2009-12-12 @ 19:16:40
URL: http://pupplina.blogg.se/
Postat av: zabine

Älskar dig över land och hav!!!!!!<3

2009-12-12 @ 22:34:16
URL: http://wildasmami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0