Jag saknar dej!!

Var ett tag sen igen, tiden finns inte riktgit j'mt ;)

Kunde inte sova så jag passar på att sammanfatta lite av det senaste =)

Min älskling har varit hit en snabbbis och hälsat på =) Saknar dej så gumman! och följde även med zabine på begravning.. Den dagen satt igång mycket i huvet! Var väldigt länge sedan jag var på begravning, då farfar dog då jag var ganska liten.. Har faktiskt haft turen att inte ha så många i min närhet som gått bort.. Jag har inte ofta behövt känna den smärta som jag såg i många på begravningen för denne, som det verkligen visade sig vara, älskarvärda och speciella man! Tankarna gick ju till sig själv och hur man skulle må om man verkligen förlorade någon man har nära, visst det e bara onödigt att gå å oroa sig, aboslut, men en tankeställare fick man! Jag mötte blicken några gånger med kvinnan som precis förlorat sin man.. barn som förlorat sin far och vänner som förlorat en vän..
Var en kännslo fylld dag men som även fylldes av många leenden och kratt då talarna berättade om gamla minnen och om hur han var som person! Det var en fin dag! =)

Passa på att älska så mycket du bara kan! Man vet aldrig vad morgon dagen ger..
Ingen mår bra av hat, possitiva tankar och kännslor ger ett leende på läpparna och av leenden blir man lycklig! =)

Eftersom Båda mina tjejer var hemma samtidigt en torsdag var vi bara tvungen att kila ut en sväng på G3 :D hade riktigt riktigt roligt!! <3

Julafton har det också hunnits med, Stor familj e vi! Mamma, Pappa, Sabina, Kevin, Jag, Dennis, Angelica, Emil, Olle, Jocke, Kevin och River, Och Per var också med en sväng =) Jultomten får så klart inte glömmas, ;) du gjorde ett kanon jobb!

God fortsättning Och Gott Nytt År =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0