SKOTER!!

va upp till lina och roger i kväll, käkade super god middag och var så klart tvungen att starta skotrarna en skvett =)
Va riktigt kul men shiit va länge sen det var märkte jag, men man kommer väl igång kanske snabbt, ny skoter och några år sen man körde! men riktigt kul va det, kanske kanske blir en sväng ut å grilla i helgen om vädret och tiden tillåter =)

Dragit puttat och slitit BMW upp ur diket, efter nöd och näppe hittat dennis överkörda telefon plus kört några mil extra för en jävla bensindunk också..

nu e man hem kommen, hunden ska ut, mysa framför tvn en stund å sen blir det säääängen! skall fan be till gud att mardrömmarna håller sig på avstånd i natt så jag får sova riktigt! skulle vara riktigt nice..

Min älskling har jagat mig men ljus och lykta i kväll för att berätta att hon dyker upp på torsdag till fredag! FAN vad underbart=) Blev såå glad då hon berättade det, inte så länge men endån! får endå träffas en sväng igen och det är alltid lika mycke värt!!! älskar dej Zabine!! <3 vi ska ha såå kul!! :D

Nej nu ska hunden få gå ut, å sen ska jag kramas med väldens bästa finaste underbaraste pojkvän!! <3

Kommentarer
Postat av: zabine

Vi ska ha sååå jääääfla kul!!! Älskar dig!!!!!!!! MASSOR! <3

2009-12-15 @ 12:24:33
URL: http://wildasmami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0