Söndag å bakis

Shit va jag va bakis i morse, hmm men man mår väl som man förtjänar! Men kul hade vi! Lyckade kvällar tykker vi om! ;)

Låg å små sov i soffan hela dan sen Dennis försvann i morse, till klockan 16, då tog jag mej i kragen å gick å köpte bakis godis å cigg, å nu har det gått över!

Har suttit å pluggat hela kvällen, å jag tycker bara det blir svårare å svårare! Blir så irreterad då jag inte förstår, åsså ska man försöka gå tillbaka i böckerna å hitta igen det stycket som man inte förstod för att försöka förstå..
Kommer ihåg nu varför jag hatade att plugga i skolan, jag e för trög helt enkelt.. :P

Ska samla ihop det jag inte fattar, om jag ens kan hitta det inte inte fattar.. :S till skolan på Torsdag så får dom hjälpa mej!

Plus att nu ska jag lämna in en uppsatts på hur Industrin va här i Östersund förr i tiden, nu och hur jag tror det kommer bli i framtiden.. och varför det är såoch varför jag tror att det kommer blir så!.... hmm okej, det låter som en ganska stor uppgift, men saken e den att det ska få platts på 1,5 A4.. hmm kanske om jag väljer storlek 0,00000001 i Word.. undrar om dom godkänner det?

Två uppgifter där jag ska räkna ut en hel års budget innefattande slutresultat för hela företaget.. måste ta med lager värde,rörelse kostnader, Övriga kostnader, amorteringar å ränta, plus arb givar avgifter som ochså räknas i %, Löner inkomster och alla andra utgifter som hyra, el telefon transport osv osv..  d kommer ta koooort tid.. plus att minsta lilla fel man råkar göra så blir det ju IG på den uppgiften med tanke på att då blir ju slutresultatet fel... Å jag tror nog inte mina matte kunskaper sitter sååå jävla djupt in i ryggmärgen längre faktiskt...

Ååå jag känner VERKLIGEN att jag vill plugga Företags ekonomi B nu! mmm..
kanske jag tar någon annan lite enklare kurs innan B... Eller så skiter jag i alltihop, väntar till framtiden kommer så får jag köpa mej ett litet ship med all information jag behöver å trycka in det i örat så e d gjort sen! Bara å tuta å köra..:P

Det kanske ska bli slutsattsen på min uppgift.. aa så kommer det nog bli i framtiden bara å köpa ship med den infon man vill ha, trycka in det å mera än så behöver man inte anstränga sig i framtiden.. ;) eller näe..

INGEN SOM KAN KOMMA Å HJÄLPA MEEJ??

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Kom så hjälper jag dig =)

Puss

2009-01-25 @ 23:28:54
URL: http://mikkas.blogg.se/
Postat av: Therese

jag vet inte hur länge jag hållit på med denna uppgift nu, men jag har gett mej faaan på att den ska vara klar innan jag lägger mej, men om den e rätt eller ej, det svaret reserverar jag mig för! Puss

2009-01-25 @ 23:47:41
Postat av: Zabine

hhheehhe ne då i wont tell :D:D haha! Go gumman, jag älskar dig med! du behöver inte tacka mig, jag finns här för dig i alla väder! Dag som natt! Jag älskar dig!!! Pussar! <3

2009-01-27 @ 09:51:51
URL: http://wildasmami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0