I morgon smäller det

Nu jävlar!
 
Träffat mikka å suttit å surrat en sväng.. haha hon va ganska sliten.:P haha å mera sliten lär det bli! nu har du lovat!! :D

Kanske man ska ta fram symaskinen och fixa till lite kläder..
har inte många just nu, men en kväll med den borde utöka min garderob rejält om jag inte minns fel..

I morgon blir en rolig uträttar dag, vi ska göra en massa roligt + nödvändiga saker! =)

kan inte folk skicka några bra låtar till mej på msn?!?!
Jag har ide torka och behöver ny musik! Hjälpa mej??

nej nu ska jag ta å göra nån mer nytta, tvätt maskinen går på fulla varv å sängkläderna skall bytas..

hejda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men jag tänker inte skicka musik till dej för du vill inte ha min musik ;)

<3

2009-03-29 @ 23:14:28
Postat av: Tirja

Tack så mycket gumman:D

2009-03-29 @ 23:29:25
URL: http://xredxangelx.blogspot.com
Postat av: Zabine

Jag älskar dig älskling! Tack för att du finns min guldklippa!

2009-03-30 @ 00:03:32
URL: http://wildasmami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0