lite mera bilder

blidde en tripp med ambulans till akuten i dag på slutet av arbets dan..
Fick hjärtklappning och hade enligt ambulans personalen 194 i puls.. tydligen ganska högt..
skall tillbaka till hjärtintensiven senare för vidare undersökning..

hals ont å seg, fan med min tur bryter väl förkylningen ut riktigt i natt bara för att jag ska jobba hela helgen!

haha vi har iaf varit på en grymt dryg lång men mycket rolig resa till luleå via lyksele och sen tillbaka hem, den tog BARA hela 26 timmar!.. här kommer några mupp bilder på 3 riktigt trötta och över speedade ( på energidryck och kaffe ) mupp personer i en mörk bil som går 40km/h i spöregn och dimma.. håll till godo!

Lina kom på att vi skulle leka kanin leken...
haha riktigt rolig lek då man varit vaken å kört bil så länge!
Tror inte att många saker hade varit tråkiga i den stunden!!


Dennis ser inte alls för road ut där han sitter där bak och försöker allt han kan hålla kvar tänderna underläppen samtidigt som ett leende smyger sig på.. jag e alldeles paj å röd flammig pga all energidryck och brist på sömn, men lina har skenet öppe och ser helt utvilad ut! skämmes ;)


jaa.. såå bra sikt hade vi i ca 120 mil.. målltligt roande, men då får man som sakt roa sig med annat, dennis letaden blinkade pimp älgar från förorten, jag garvade så både magmuskler och tårkanaler sprack och lina prärjevargade pepparcookiedoug!!


haha japp!
God natt på er <3



Kommentarer
Postat av: Lina

hahaha!!

2009-11-28 @ 10:46:02
URL: http://pupplina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0