Det e mycke nu!

mycket som händer nu som får en att börja tänka, mycket som snurrar och som gör att man sjunker in och kopplar bort verkligheten stundvis.. men det finns nog nån anledning till det med.. man får ta det som det kommer å försöka göra det bästa av situationen.. alla ska vi gå igenom motgångar för att kunna uppskatta medvinden som ibland visar sig..

Ett par riktigt roliga dagar har jag haft iaf.. fått rita upp en tatuering som nu sitter i nacken på en tjej här i Torvalla =) Skissade upp 3 st olika, men hon fastnade för denna:



Skisserna e lite orättvisa då dom e tagna upp och ner plus att dom borde vara på högkant..



Har även gjort min andra gadd.. hehe så sjukt roligt det e! Observera att den skall jämnas till ganska mycket, fyllas i och sen skuggas! INTE färdig än! ;)
Tror iaf att den kan komma att bli helt ok för att vara andra gången.
If today was your last day


Nej nu ska jag kika på film med mitt hjärta! <3
Vad hade jag gjort Dennis, utan dej? Tack för att du finns och tack för att jag får dela mitt liv med dej. E så glad att du finns vid min sida! <3

Kommentarer
Postat av: Tirja

Är det du som har tatuerat alltså? ^^

2010-01-15 @ 11:29:04
URL: http://xredxangelx.blogspot.com
Postat av: Zabine

Du vet att jag alltid kommer att finnas här för dig! saknar dig så det gör ont ibland! :( Vad är jag utan dig? Inget! Du gör mig hel och jag kan inte låta bli att känna att det fattas nått när du ej är runt mig! Jag älskar dig mer än allt och jag kommer aldrig någonsin att lämna din sida! <3 Föralltid!

2010-01-15 @ 20:23:23
URL: http://wildasmami.blogg.se/
Postat av: Tirja

Men du ^^ Klart imponerad är jag :)

Är så sugen på att tatuera mej så det finns inte :S

Tycker dock det sällan är värt pengarna haha ^^



Kanske ska tigga mej en av dej ;P du verkar ju helt klart duktig :)

2010-01-17 @ 22:00:09
URL: http://xredxangelx.blogspot.com
Postat av: kickan

Snygg!

2010-02-02 @ 16:59:47
URL: http://kick86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0