Blev en lugn kväll

kan man ha såhär ont i huvet så här länge? jag kan det iaf!
Sitter vid datorn i kväll och spelar Social City på Facebook, haha ja så roligt har jag ;)
Ville gå på bio i kväll, men ingen hade tid att följa med, För det finns ingen Bio i lit Lina :P  tänkte gå själv först men sket i det ;)
Skulle egentligen på fest Hos T i kväll men då hon fått jobb blidde det uppskjutet. Bestämde mej då för att stanna hemma och slappa ist, så grabbarna e ute å svirar själv och jag tog en all alone night =)

I morgon blir det jobb ett dyng igen! =) Nice d.. trivs så otroligt bra!! :D Håller bara tummen att jag får ett glädjande besked till veckan!

Nej det var det för i kväll! slummra till en sväng kanske innan jag ska hämta hem en full älskling! :P


Kommentarer
Postat av: Zabine

Jag älskar dig mer än vad du någonsin kan förstå! Jag saknar dig så jag snart gåt åt mitt hjärta!

2010-03-14 @ 23:10:20
URL: http://wildasmami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0