Gladast :D

Med mycket negativt kommer också tillslut possitiva saker!
Jag har fått ett till jobb. Vickas för en tjej som ska vara mamma ledig, som personlig assistent. Så jäkla perfekt å trivs så bra! =)

Jobbar natten nu och ska hoppa i säng så jag tar mig upp i morgon. I morgon kväll ska jag och gubben på seans med Terry Evans.. Spännande ;)

Saknar dej så enormt gumman, e så stolt att få vara din gudmor!! du har blivit så stor och det känns som om man missar så mycke!! men snart kommer vi! <3



Nej godnatt på er! =) Sussa sött

Kommentarer
Postat av: Zabine

Ja åååååh vad jag längtar tills ni kommer!!!!!! Inte länge kvar även fast de känns så, hur har jag klarat mig? Jag förstår fan inte det! Jag älskar dig gumman å enormt högt och Wilda med! VI ÄLSKAR DIG! Puss puss hjärtat!!!!! <3

2010-03-18 @ 00:40:03
URL: http://wildasmami.blogg.se/
Postat av: Sofie

Du måste skriva om seansen sen efteråt :) låter jättespännande! Och toppen med jobbet! Kram

2010-03-18 @ 11:50:58
URL: http://sofiiiz.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0