Terry Evans

japp i torsdagskväll var vi på Terry Evans, många ville att jag skulle berätta vad som hände osv, men det finns ju egentligen inte så mycket att berätta. Han pratade aldrig med oss, mkt pga av att vi var för feg för att ställa nån fråga ;)
400 pers var det, och det var riktigt intressant, folk ställde frågor och han svarade. Svårt för oss så klart att veta om allt stämde eftersom att man inte kännde dom som ställde frågorna eller dom han pratade till.
Men på folkets reaktioner då han sa något så verkade det stämma iaf =)
helt klart något jag kommer gå på igen om det finns chans!

I dag fyller Hanna år, GRATTIS =), så det blir en mysig tjej kväll hos henne i kväll! =)
i morgon är det jobb 26,5 timmar igen =)
Jag hade turen att få mamma ledighets vicket och i April börjar jag på en egen rad, såå himla kul! =)

nej nu ska jag ta och göra lite nytta, sen vila en sväng och sen bär det av till Hanna! =)
Hej svejjs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0